sobota, 6 sierpnia 2011

Sierpień- Magdalena Frąckowiak FTV

Dawno nie pisałam, ponieważ żadnej modowej rewolucji nie przeżyłam. Ale ostatnio odświeżyłam trochę moją szafę paroma dodatkami. Zdjęcia będą zapewne ze jakiś miesiąc, bo teraz wybieram się do Turcji! Strasznie się cieszę. Byłam tam rok temu i teraz jadę w to samo miejsce. Uwielbiam tych ludzi, kulturę, jedzenie! Moją miłość do bliskiego wschodu zawdzięczam tańcu brzucha, który jest świetnym odstresowaniem, pomaga utrzymać formę i jest strasznie zmysłowy! Następnym krokiem jest nauka języka arabskiego! Na razie potrafię powiedzieć jak jest CZEŚĆ, przywitać się po muzułmańsku i podziękować ale również coraz lepiej idzie mi odmiana przez osoby czasownika MIEĆ, który u nich ma aż 3 odpowiedniki!
Moim uznaniem od miesiąca cieszy się również Hiszpania! Nigdy wcześniej tam nie byłam, ale byłam jakoś negatywnie nastawiona do języka. A teraz zaczęłam się go uczyć! Hiszpania zdecydowanie będzie mi się kojarzyć z dobrą zabawą. A znana piosenka Sak Noel- Loca people nie wyolbrzymia nic.

All Day All Night
All Day All Night
Viva la fiesta
Viva la noche
Viva los DJ's

I couldn’t believe that I was leaving
So I called to my friend Johnny
And I said to him:
Johny, la gente esta muy loca!
What the fuck?!



Oj zdecydowanie tak!
A teraz zostawiam was z wywiadem FTV z Magdaleną Frąckowiak!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz